عشق من
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه

 

 




مهیار رحیمی




 

خمیده پشت  از آن دارند پیران جهان دیده


که اندر خاک می جویند ایام جوانی را

 




مهیار رحیمی




 

شب به تنگ از ناله ام خلقی که این فریاد کیست؟


 زان میان یک تن نمی پرسد که از بیداد کیست؟ 

 




مهیار رحیمی




 

عشق من با خم ابروی تو امروزی نیست


دیرگاهی ست کزین جام هلالی مستم

 




مهیار رحیمی




 

حاصلم درد دل است از دل بی حاصل خویش


به که گویم من دلسوخته درد دل خویش  

 




مهیار رحیمی




 

زاهدم برد به مسجد که مرا توبه دهد


توبه کردم که نفهمیده به جایی نروم

 




مهیار رحیمی




 

 فریاد مردمان همه از دست دشمن ست


فریاد ما از دل نامهربان دوست

 




مهیار رحیمی




 

گر جنون آید به سویم، ره بده بیگانه نیست


ور خرد پرسد سراغ من، بگو در خانه نیست

 




مهیار رحیمی




 

از تو ای بد عهد آشنایی زود بود


دیر با ما آشنا گشتی، جدایی زود بود 

 




مهیار رحیمی




 

آزادیم از دام هوس نیست ولی کاش


صیاد مرا گاه بدین سو، گذری بود

 




مهیار رحیمی




 

از خدا برگشتگان را کار چندان سخت نیست


سخت کار ما بود کز ما خدا برگشته است 

 




مهیار رحیمی




 

با دوست بگویید که دیگر نکند ناز


ما را هوس ناز کشیدن به جهان نیست

 




مهیار رحیمی




 

تا به کی از کفر و دین گویی، قدم در راه نه


کاین دو راه مختلف آخر گذارد سر به هم 

 




مهیار رحیمی




 

خوش باش در آن دم که غمی رو به تو آرد


بگذار که غم نیز، رود شاد ز دستت

 




مهیار رحیمی




 

گر زندگی اینست که من می بینم 


 عمر ابدی، نصیب دشمن باشد 

 




مهیار رحیمی




 

داشتم خوش حالتی امشب میان کفر و دین


دیده مشغول بت و، دل گرم استغفار بود

 




مهیار رحیمی




 

از حادثه لرزند به خود قصر نشینان


ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم.

 




مهیار رحیمی




 

سیاهی چشمانت رادوست دارم


چون رنگ روزگار من است.

 




مهیار رحیمی




 

با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه


با خبر باش که من غرق گناهم همه عمر.

 




مهیار رحیمی




 

اگر غم هم مرا تنها گذارد


دگر تنهای تنها میشوم من.

 




مهیار رحیمی




 

دل پیش تو و دیده به سوی دگرانم


تا خلق ندانند به سویت نگرانم .

 




مهیار رحیمی




 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: